SUBJEK PQI 6004 APLIKASI PEMBANGUNAN DAN PENILAIAN KURIKULUM DAN REKA BENTUK PENGAJARAN
Assalamualaikum dan selamat sejahtera semuanya..
Pada minggu ini kami memulakan kelas kami dengan cara mengenalpasti pelajar kami iaitu aktiviti yang dialanan dan dicadangkan...adakah ianya secara langsung (direct) atau secara konstruktivisme iaitu pelajar yang mengawal keadaan..
Dr Dorothy memulakan kelasnya dengan memberikan kredit kepada kelas kami untuk keberjayaan kami untuk menyiapkan tugasan kami untuk tugasan perbandingan kurikulum antara 4 negara selain Malaysia. Kami telah memilih Kemboja, Filipina Indonesia dan Brunei untuk tugasan kami..
Bendera Indonesia |
Lambang kebanggaan Rakyat Malaysia |
Kemegahan Rakyat Brunei Darussalam |
Untuk kumpulan kami, kami telahpun mendapat *feedback* yang positif di mana sedikit sahaja pembetulan ungtuk proses penambah baikan kami yang seterusnya.
Dr juga menasihatkan kepada kami semula untuk mematuhi dan menganalisa soalan dengan betul untuk menjawabnya dengan baik kerana TIADA skema jawapan yang sebenar (ultimate marking scheme) TETAPI markah akan diberikan berdasarkan kepada jawapan yang diberikan sama ada mencapai atau tidak kepada objektif soalan yang diberikan :)
No comments:
Post a Comment