Thursday, December 20, 2018

REFLEKSI MINGGU KEDUA BELAS




RUMUSAN



Alhamdulillah, syukur pada Tuhan..Kami telah berjaya menyelesaikan tugasan tugasan yang diberikan dengan jayanya.. Jujur saya katakan, pada awal sesi pembelajaran, saya agak kekok dengan pembelajaran kelas ini berlansung, namun alhamdulillah, mata saya terbuka luas akan segala yang telah kami pelajari. 



Sememangnya segala yang kami pelajari ternyata mempunyai keperingan dan kegunaannya yang tersendiri terutama dalam sesi pengajaran dan pembelajaran. Saya suka akan cara Dr Dorothy menyampaikan pengajarannya..



Banyak yang kami pelajari antaranya Instructional Design, cara kurikulum dibangunkan, teknologi VR Code, aplikasi KAHOOT, Link shortener (yang tak pernah saya fikirkan!), cara menulis BLOG SEPERTI INI!, aplikasi CANVA, POWTOON dan sebagainya..




TERIMA KASIH yang tidak terhingga buat Dr dan sahabat sahabat sekelas yang banyak membantu saya untuk lebih mendekati dan memahami subjek ini..



SEMOGA BERJAYA UNTUK PEPERIKSAAN AKHIR NANTI YA...dan besar HARAPAN saya agar Dr tidak lupakan kami..Selamat Bersara in Advance saya ucapkan kepada DR...
SEMOGA TUHAN SENTIASA MEMBERKATI HIDUP DR BERSAMA YANG TERSAYANG 








No comments:

Post a Comment

REFLEKSI MINGGU KEDUA BELAS

RUMUSAN Alhamdulillah, syukur pada Tuhan..Kami telah berjaya menyelesaikan tugasan tugasan yang diberikan dengan jayanya.. Jujur...